19 Ağustos 2011 Cuma

Şu blog arkadaşlığı var yaaa, ne güzel bir şey:)))

Sevgili ebrulikedi geçen sene Oki'nin doğum günü için hazırladığım küçük kartlardan, minik kızı Öykü'nün 1. Yaşgünün de kullanmak için istemişti. Ben de seve seve bu kartları hazırlamıştım.




Geçen hafta bakın bana neler göndermiş:)))




Şu blog arkadaşlığı, dostluğu ne kadar güzel bir şey yahuuu:)) Hiç yüz yüze görüşmediğin, belki sokakta görsen bile tanımayacağın insanlarla böyle güzel şeyler paylaşmak, sevinçlerine, dertlerine ortak olmak çok hoş. Hele insanı motive eden, destek veren yorumlar yok mu. Bir blogger olmaktan ve sizleri tanıdığım için çok mutluğum. 




Gelelim paketin içinden çıkanlara:))) Ebrulikedinin kendi elleriyle diktiği bir çanta:))), kalp bir kutunun içinde anahtarlık, minik mandallar, balonlar ve sevgili Chilek için de küçük bir kutu:))

Sevgili Ebru'ya bu inceliği için çok teşekkür etmek istiyorum. Çok tatlı ve düşüncelisin. Sizi mutlu etmek beni yeterince mutlu etmişti zaten. Gönderdiklerinle mutluluğuma mutluluk kattın. Çok teşekkürler:)))

7 yorum:

  1. Bende en güzel dostluklarımı blog sayesinde yaşadım. Bencede çok güzel birsey.

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok güzeller bayıldım:)) ve pek tabiki küpelerim evet onlarada bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. bende böyle dostlul istiyorum,blog dostluğu,:)çok güzel anlar bence bunlar..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir geri dönüşüm olmuş. :)

    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  5. Blog arkadaşlığı gerçekten bambaşka birşeymiş, ben de keşke bloğumu daha önce açsaymışım diye düşünüyorum zaman zaman. Hediyelerini mutlu günlerde kullan sevgili Lolipu, sevgili Ebru'nun da ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel hediyeler güle güle kullanın:)))blogunuz da çok hoş:))

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    tayinimin çıkması,taşınma işleri derken hiç bloglara bakamaz oldum.fırsatını bulup bakmışken yazını görmek beni çok mutlu etti.beğenmene çok sevindim.
    güzel oğlunu da öpüyorum:)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails