29 Mart 2012 Perşembe

Başarı ve Gurur Tablosu




Daha geçen sene kurulan Maya Koleji Kız Voleybol takımı dün TED Koleji ile yapılan maçı 3-1 alarak Yıldız Kızlarda şampiyon oldu:))


İyi de nerden çıktı bu şimdi demeyin. Takımın oyuncularından biri de benim biricik yeğenim 7. sınıf öğrencisi Yağmur:)))


Annesi ve babası kadar teyzesi olarak ben de onunla gurur duyuyorum. Çok tatlıdır benim Yağmuşum, munistir, espirilidir, hani der ya "Pırlanta gibi çocuk" işte benim kuzum da öyle pırlantadır. Voleybol da olduğu kadar derslerinde de çok başarılıdır. Umarım bütün hayatı boyunca böyle başarılı ve mutlu bir insan olur.

Yağmurcuğum, bu başarınızdan dolayı seni, takım arkadaşlarını ve antrenörünüzü tebrik ederim. Seninle ne kadar gurur duysak azdır. Canım benim, bitanemmm... 

15 yorum:

  1. Bende Ankaralıyım Maya Kolejinin başarısına çok sevindim.Teyze olarak böyle gelecek vaadeden bir yeğene sahip olmak ne gurur vericidir.Helal kızlara :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim, gurur verici:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çook tebrik ediyorum ve öpüyorum sevgili Yağmurcuğu, böyle gençler göğsümüzü kabartıyor, onlara emanet edip herşeyi, gideceğiz bir gün, ama gözümüz arkada kalmayacak.

    YanıtlaSil
  4. Yağmur'u ve takımını tebrik ederim:)))

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum. Bende eski voleybol hakemiyim. O yuzden ayridir voleybolun yerin bende. İnsallah ilerde de daha cok basarilara imza atar. :)

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim.. başarıları sonsuz olsun!

    YanıtlaSil
  7. ay ne güzel! ne mutlu sana böyle "pırlanta" gibi bir yeğenin olduğu için ne mutlu Yağmur'a senin gibi "pırlanta" gibi bir teyzesi olduğu için. sevgiler simincim öptüm çok çok! ben doğurmadan da görüşelim dedik de yine olmadı yahu!

    YanıtlaSil
  8. Bende tebrik ediyorum yagmuru.

    YanıtlaSil
  9. Super yagmur ins hem derslerinde hemde sporda sana basarilar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim, yağmurun babası Ünsal Coşar mı, ben mi yanlış görüyorum?

    YanıtlaSil
  11. Başarıları desteklemek lazım...bizde tebrik ederiz.

    YanıtlaSil
  12. Başarılar yağmura ,inşallah istediği yerlere ulaşır...Simincim bu ayki Evim dergisinde çıkmışsın gördün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynep:))) Evet gördüm:))) Göndermiştim fotoları bu ay basmışlar:))))

      Sil
  13. Bu gururumu da benimle paylaştığınız ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:))))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails