30 Temmuz 2012 Pazartesi

Ahşap Boyamaya Devam:))

Uzun bir aradan sonra, ahşap boyamaya tekrar başladım:) Yavaş yavaş da olsa akşamları üretmeye devam:))


Her zaman olduğu gibi kafada yapacak bin türlü şey var, ama bu seferde sıcaklar malum, hal bırakmıyor insanda.


Yapılması veya bitirilmesi gereken bir kaç parça var. Bu kutu da 2-3 aydır fotoğraflanmayı bekliyor mesela. Üşengeçlik bir başladı mı kurtulmak zor. Gaza gelince de durmak:))))

Bu kutuya gelince, sevgili arkadaşım Tülay'a yapıldı, henüz vermeye fırsatım olmadı. Umarım beğenir. Üzeri hamur kabartma, az biraz dantelli, birazcıkda yağlı boya eskitmeli:))

34 yorum:

  1. O kadar heveslendim ki ben de konustum basliyorum. İnsallah seninkiler kadar cici ve guzel olurlar :)

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir çalışma olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Farklı olmuş...zarif,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bende özlemiştim senin ahşp boyamalarını..kutu çok şık olmuş ve çok farklı bir kutu hiç rastlamadım..harisasın yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehnaz; çok teşekkür ederim, ben de özledim boya işlerini. Kutuyu farklı bulduğuna sevindim, her yerde aynı objeleri ve resimleri görmekten sıkıldıkça değişik bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Demek ki olmuş:)))

      Sil
  5. Sen başladıysan arkası gelecektir. Harika olmuş canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chilekcim, :)))) evet durmazsam arkası gelecek:))) teşekkür ederim. Bu arada midendeki kelebeklerin sebebini çok merak ediyorum haberin olsun:))))

      Sil
  6. ve yine harika olmuş... Uyuşukluk ve gaza gelme konusunda da sana katılıyorum, bazen yaptıkça yapıyorum birşeyler bazen kolumu kaldıramıyorum, kıramıyorum miskinliği....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cafenoHut; çok teşekkür ederim:)) Di mi uyuşukluğun da gaza gelmenin de ortası yok:)))

      Sil
  7. Ece Aymer Craft House (Birlikte ki yerine. )Gittim gezdim cok hosuma gitti. Ama eylul gibi baslayacagim sanirim cok sicak da bunalirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir karar. cumartesi derslerine katılacak olursan belki bir uğradığımda tanışırız bile:))

      Sil
  8. ellerine sağlık ,o kadar güzel ki yayınlanmakda geç kalınmış bence :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chfashiontrend, çok teşekkür ederim:)) üşengeçlik işte elim bir türlü gitmiyor fotoğraf makinasına:(

      Sil
  9. bayıldım..bu tarz,tam benim favorim..ellerine sağlık..süper..

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık sevgili lolipu, çok şık bir kutu olmuş. Danteller de yakışıyor böyle eskitme kutulara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim, çok teşekkür ederim. Ufak bir dantel bile havasını değiştiriyor işin:))

      Sil
  11. Bu sıcaklarda elimi bile kaldırasım gelmiyor, bende de bekleyen bir sürü iş var, bi silkelenebilsem.. :/ Elinize sağlık çok şirin olmuş! Darısı başıma :)
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Craft and Decorate, sıcaklar çalışmayı zorlaştırsa da yavaş yavaş başlamak lazımdı:)) teşekkür ederim:)

      Sil
  12. Çok hoş bir kutu olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meralhobiart, çok teşekkür ederim şekerim:)))

      Sil
  13. ellerinesaglık beybi, yine yapmışsın yapacagını. bide ben becerebilsem şöyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minikkusum:))) teşekkür ederim:)) neden beceremeyecekmişsin ki, bir denesen:)))))

      Sil
  14. bu ahşap işlerini çok seviyorum ama bir türlü başlayamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule, aahhh bi başlandı mı zaten, bırakmak mümkün değil:))

      Sil
  15. Şahane olmuş süpersin ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş ellerine sağlık o içindekini nasıl yapıştırdım ben beceremiyorum herbir duvarına ayrı ayrımı çalışıyorsun eğer öyleyse birleşme yerleri nasıl belli olmuyor... keşke kursa gidecek vaktim olsaydı kendi çabamla bu kadar oluyo :( yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KeNdİmCe, çok teşekkür ederim:) Evet her yüzeyi ayrı ayrı yapıştırıyorum. Kağıtları hazırlarken desenlerin devam etmesine dikkat ediyorum. Bir de önce yüzeye dekupaj tutkalınısürüp kağıtları öyle yapıştırıyorum:)

      Sil
  17. çok güzel olmuş ellerine sağlık o içindekini nasıl yapıştırdım ben beceremiyorum herbir duvarına ayrı ayrımı çalışıyorsun eğer öyleyse birleşme yerleri nasıl belli olmuyor... keşke kursa gidecek vaktim olsaydı kendi çabamla bu kadar oluyo :( yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails