8 Ekim 2012 Pazartesi

Gezmeler, gezmeler...

Havalar hâla güzel giderken, fırsatı kaçırmamak lazım di mi? Eeee biz de öyle yaptık ve bu pazar da çocukları hayvanat bahçesine götürdük.
 



Ama Hayvanat Bahçesi yıllar önce neyse aynen öyle. Çok üzüldüm o hayvanların haline. Küçücük, bakımsız ve pis alanlarda tıkışıp kalmışlar. Sadece yeşili güzeldi. Bir daha gider miyim? sanırım hayır:(




Orası kesmeyince ver elini Atlı Spor Kulübü. Okiyle Defnoş biraz atları beslediler, sevdiler.



Sonra da keyifle birer tur attılar.



Günün sonunu mutlu bir şekilde bitirdik.



Bu arada gezmelerden tozmalardan vakit bulup da henüz fotoğraflayamadığın 1-2 şey var. Sanmayınki ahşap boyamalar bitti. Isınma turlarındayım:))

9 yorum:

  1. Ben de hayvanat bahçesine gittim, 3 gün üzüldüm :( bu kadar güzel bir alanı, hayvanları resmen kendi hallerine terk etmişler. Umarım bir önce birşeyler yapılır.
    Ahşap boyama başlamak istiyordum. Sorun olur mu ki, koku falan. Ama sabırsızlanıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. ne güzel böyle ailecek gezmeleriniz havalar hiç soğumasın iyiyiz böle:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bir Ankaralı olarak hayvanat bahçesine çocukluğumdan beri 3-5 defa gitmişimdir. Ve sanıyordum ki hayvanat bahçesi böyle olur :) Oysa nisan ayında Roma ya gittiğimizde oranın ki meşhur diye görelim dedik. O zaman anladım hayvanat bahçesi nasıl olurmuş. Bizde herşey baştan savma, önem verilmeden laf olsun diye yapılıyor. Olan kafeslerdeki bi deri bi kemik hayvanlara oluyor.
    Sevgiler...
    ebrueliacik@blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. selam! ödüllendirildin :)

    http://supercellma.blogspot.com/2012/10/yihhuuu-odullendirildim-lan-vol2.html

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel gezmeler olmuş

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için Teşekkürler. Hurda Alım Satım

    YanıtlaSil
  7. Demek bıraktığım gibi,en son 12 sene önce gitmiştim,şehir değiştirince gitmek bir daha kısmet olmadı..Siz de havalar soğumadan ne güzel eğlenmişsiniz..Mutluluğunuz yüzlerinize yansımış:)
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  8. Nice post n pics. Please Feel free to add your blog on
    BloggerPride - Directory of Bloggers

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails