26 Kasım 2012 Pazartesi

Yılbaşı Süsleri - 1

Kırmızı, beyaz ve yeşil günlere devam:)
 




21 yorum:

  1. Elleriniz dert gormesin,bayiiiildiim.Kece isi de baska guzel.Ay ben bunlara bayildim.Cok cici olmuslar Simin :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Harika olmuşlar.tam yilbasi ruhunu yansıtıyor ben sabun
    Ara da hayranım.
    Elleriniz dert görmesin.
    Ben de acemi bloğuma beklerim
    Sevgiler
    Funda aydin

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar...Tam yılbaşını yansıtır güzellikteler...

    YanıtlaSil
  5. Bunlar da çok zarifler ama, ben alttaki renkli olanlara hayranım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Hamarat hatun,keçe işinde de başarılı maşallah!

    YanıtlaSil
  8. Nefis olmuşlar nefis... Geçenlerde bir blogda gördüm kalıplarını bunların ya da benzerlerinin, çıktılarını aldım sözüm ona yapacağım, ama keçe bile alamadım daha... Seninkiler çok çok şirin olmuşlar, zaten yapayım desem de böylelerini yapamazdım.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok tatlılar, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  10. vaoov çok güzel olmuş bu süsler.çok beğendim.bencede devam ve ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Hadi bakalım bi bu kalmıştı bunlar da yapıldı. Tamamdır artık valla çok da güzel olmuş. Etiketi basalım üzerlerine;)

    YanıtlaSil
  12. http://www.facebook.com/groups/122679897881882/

    YanıtlaSil
  13. çoook tatlılar! yılbaşı postlarına başlaman beni sevindirdi :)

    YanıtlaSil
  14. ÖRGÜÇANTAM; çok teşekkürler:)
    Çilekli Mektubum; çok teşekkür edereim, devamı pek yakında:))
    Tatlimucizeleratolyesi; çok teşekkür ederim:)
    Cemre; çok teşekkür ederim:)
    MONICA LIVAS; çok teşekkürler, yılın bu zamanını çok seviyorum:)
    Elift; çok teşekkürler:) onlar ve başka yaptıklarım da var, yakında paylaşacağım onları da:))
    Nuray İnçark; çok teşekkür ederim:)
    Nilgün ablacığım:)) çok teşekkür ederim:)
    Aydacığım; çok teşekkürler:) ahh bi keçe işine girsen var yaa dikiş makinan da var, neler neler yaparsın:))
    Melislicious; teşekkür ederim:)
    Pembe Köpük Tasarım; teşekkürlerr:)
    Alanay yıldırım; devam devam durmak yok:) çok teşekkürler:)
    Asmabahçe, bi takıldım mı takılıyorum, her akşam elimde bir sü şu ara:)
    Tatlıhayat; teşekkürlerrr:)
    Yelda; mersi:))
    Rainbow Gatherer, çok teşekkürler, yeni yıla kadar böyle:))

    YanıtlaSil
  15. ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKASINIZ..

    YanıtlaSil
  16. keçe yeni yıl süslemelerine çok yakışıyor. Bu süsler de pek güzel olmuş. güle güle kullanın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çok beğendim hepsini emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails