29 Nisan 2013 Pazartesi

Kuğulu Park

Kuğulu Park'ı çok severim. Çocukluğum ve gençliğim hep Tunalı'da geçti. Baharları bir başka güzel olur park. Hele bir de bu sene Çankaya Belediyesi tarafından yenilenmiş, daha da bi güzel olmuş:))


Hava da ısınınca, pazar günü soluğu Kuğulu Park'ta aldık biz de:)


Dede ile babaannede yanımıza gelince...


Oyun parkında doyasıya oynayınca...


Bir de şansımıza Mizah Festivali kapanış konseri Bulutsuzluk Özlemi olunca, bizim için çok keyifli ve güzel bir pazar günü oldu:))




6 yorum:

  1. Lolipucum bilsem bu pazar orda olacaksın bir derin nefes de benim için al derdim kuğulu parktan.ben de çok severim orayı.üniversite yıllarımda kızlarla her pazar uğrardık tunalı gezmesinde.o kuğuları izlemek acayip huzur veriridi bana.mutlu dönerdik eve.
    ne güzel bir gün geçirmişsiniz.özlemle baktım fotolara.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir pazar olmuş :) yeni halini çok merak ediyorum kuğulu parka en kısa zamanda geleceğim ben de...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz. Biz de önmüzdeki günler de Ankara' ya gelmeyi planlıyoruz. Çok merak ettiğim yerlerden biri Kuğulu Park. İnşallah ben de gezebilirim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle....Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. havalar ısınınca sık ugradıgım yerlerden biridir gitmeside kolay olunca benim için degmeyin kızımla benim keyfime oluyoruz..ne güzel yapmışsınız helede konsere denk gelince süper olmuş..diger günlerinizde böyle geçsin..

    YanıtlaSil
  5. Greеtіngs! Verу hеlpful aԁviсe іn
    this partіculаr post! It іs the lіttle сhangеs ωhich ωill
    makе thе gгeаtеst chаnges.
    Τhanks а lot fοг shаrіng!


    mу web site - acne treatment

    YanıtlaSil
  6. Aynen benim de liseden itibaren mekanım tunalıydı. Şimdi de her hafta sonu mutlaka bir uğruyoruz.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails