1 Ağustos 2013 Perşembe

Nutellalı Brownie

Bu güzel Ağustos sabahından herkese merhaba :)))

Geçen gün Pinterest'e bakınırken eve gidip bir an önce yapmak istediğim bir tarifle karşılaştım. İşin içinde nutella vardı. Denememek olmazdı. Hem de çok basit bir tarifti. Şiddetle tavsiye edilir cinsten.

Şöyle ki;
1 su bardağı nutella
10 yemek kaşığı un
2 yumurta
ve de fındık



Nutella, un ve yumurtalar bir güzel karıştırılıyor. 12 adet cupcake kağıdına pay ediliyor. Ben üstüne koydum fındıkları ama içine kırıp da konsa daha da bi süper olur sanki.
350 derece (benim fırın 250 derecede bitiyor ama biraz daha ilerisi vardı. yani maksimumda yaptım) 12 dakika pişiriliyor. 


12 dakika sonra fırından üzeri hafif çıtırdak, çatlamış, içi yumuşacık brownieler çıktı. Hem yapması kolay, hem de enfes bir şey. Ama hiç de masum değil:)))))



11 yorum:

  1. Harika görünüyorlar. Denesem diyeceğim ama denemesem daha iyi sanki:))

    YanıtlaSil
  2. masum olmadıgı her hal ve harekatından belli zaten :D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyorlar.canım çekti valla:(

    YanıtlaSil
  4. Ya ben bu bloglar yüzünden bu yıl diyet olayının yanından bile geçemedim.bunu görüp içinde nutella olduğunu bilip insan nasil yapmaz.bal gibi yapar paşalar gibi yerim ben bunu.kışa garfeld gibi girer koltukta göbeğimi kasirim sonra:( help help:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kendimi brownie uzmanı sanırdım. ne kadar değişik bir tarif .
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. keşke bunu yapmasaydın lolipu...sana hep bir dost gözü ile baktım şimdiye kadar,ama bu postta bir dostluk göremiyorum..tarifini yapıcam,hemde hemen..ama tartıya çıktığımda seni hala bir dost olarak hatırlarmıyım,bilemiyorum:))

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem görünüyorlar gerçekten ama bu nutella çok tehlikeli bişey. Ben bagımlısı olurum diye korkumdan tadına bile bakmadım daha. Zaten kiloluyum hiç böyle maceralara gerek yok :)) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. oyyy nefis olmalı, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    1460. takipçin benim.. :)
    Bana da ana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  10. çok harika gözüküyor:) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails