7 Nisan 2014 Pazartesi

Seramik hamuru ile hoş vakit geçirmece:)

Hafta sonu çocuklarınızla yapabileceğiniz güzel bir aktivite; kendinden kuruyan seramik hamuruyla şekiller çıkarmak:))


Gerekli malzemeler;
Kendinden kuruyan seramik hamuru
Merdane
Kurabiye kalıpları
ve en az bir çocuk:))






Oki kalıplardam çıkardığı hamurların üzerine 'Okan's room - Keep Out'  yazdı. Odasının kapısına asacakmış, bak sen:)
Ben de 'şeker', 'kahve' ve 'tuz' kavanozlarına asmak için bir şeyler yaptım:))



Kurabiye kalıpları çeşitli yerlerden, harf baskılar Tchibo'dan

6 yorum:

  1. bayıldım çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir çalışma olmuş ben de kızlarımla yapayım bir ara, ama bendeki iki cadıyla ortalık fena karışabilir:D

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ellerinize sağlık. Hamurun markası nedir acaba?
    Yaparken kurumuyor mu yada kalan hamur olursa ne olacak?

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, Okan da işini biliyor:))

    YanıtlaSil
  5. süper! hem çocukla geçirilen hoşça vakit hem ortaya güzel ürünler çıkmış bi taşla iki kuş:) ellerinize sağlık,,

    YanıtlaSil
  6. blog adın da harika,seni deşahane buldum,söyliyim yani:)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails